Ako používať vitamín D podľa doktorky Deanovej

Ako používať vitamín D podľa doktorky Deanovej

Vitamín D v doplnku stravy môže byť dvojsečná zbraň. Vitamíny a minerály musia byť v rovnováhe. Ako to urobiť si prečítajte v tomto článku od doktorky Deanovej.

Je vitamín D nebezpečný?

Možno vám bolo povedané, aby ste užívali vysokú dávku vitamínu D. To však môže narušiť rovnováhu vitamínov a minerálov vo vašom tele.

Jedným z najnebezpečnejších narušení je vyčerpanie horčíka - ktorý je vyžadovaný v tele vo viac ako 1 000 chemických reakciách. Nedostatok horčíka je zodpovedný za viac ako 65 rôznych zdravotných problémov. Nestojí za to riskovať.

Veľa lekárov odporúča extrémne vysoké dávky vitamínu D, napríklad 50 000 IU. Dokonca aj vysoké dávky, ako je 5 000 – 10 000 IU, vyčerpávajú horčík. Netrvá dlho a toto dávkovanie môže viesť k nedostatku horčíka a príznakom, ktoré prináša, vrátane: - svalovej slabosti, kŕčom, chveniu - bolestiam hlavy - únave a nedostatku energie - poruchám spánku, úzkostiam, poruchám koordinácie - nízkemu krvnému tlaku / poruchám obehu - bolestiam kostí a kĺbov, zníženiu kostnej hmoty - búšeniu srdca

Tieto problémy sú príznakmi nedostatku vitamínu D. Môžu však byť spôsobené nedostatkom horčíka spôsobeným vysokou dávkou vitamínu D bez dostatočného množstva horčíka. Potom nemôže vitamín D správne fungovať.

Magnezium reguluje vitamín D

Zdá sa, že enzýmy, ktoré aktivujú vitamín D, vyžadujú horčík. Ešte horšie je, že nedostatok horčíka môže zastaviť schopnosť tela používať vitamín D. Preto pri užívaní vitamínu D vrelo odporúčam suplementáciu horčíkom.

Magnézium je tak dôležité pre metabolizmus vitamínu D! Hodnoty horčíka v tele môžu byť pri výrobe aktívneho vitamínu D účinnejšie, než vysoké hodnoty vitamínu D. Nemusíte užívať viac vitamínu D, potrebujete len viac horčíka, aby ste aktivovali vitamín D v tele!

Je toho oveľa viac...

Ľudia užívajúci horčík a vitamín K2 s vitamínom D majú tendenciu mať vyššie hladiny vitamínu D ako tí, ktorí užívajú len vitamín D.

Zrátané a podčiarknuté: Ak budete brať vitamín D, nezabudnite užívať 600-1 200 mg horčíka denne.

POZNÁMKA: Hladiny vitamínu D v krvi od 40 do 60 ng / ml chránia vaše zdravie. Takže stojí za to vziať si vitamín D a horčík dohromady.

Aloha, Dr. Carolyn Dean

Článok 1 / 70 Ďalší článok
Upozornenie !
Tieto stránky sú len informatívne a nemožno ich použiť ako náhradu za rady lekárov.
Kategórie

Rýchla navigácia
Odmietnutie zodpovednosti!
Neošetrujeme, nediagnostikuje, neliečime ani sa nepokúšame predchádzať chorobám a žiadne rady ani tvrdenie zákazníkov, ktorí nám zanechali hodnotenia v žiadnom prípade nenaznačujú žiadny zdravotný výsledok vďaka používaniu našich produktov. Výsledky sa budú líšiť. Žiadne vyhlásenia obsiahnuté na týchto stránkach nenahrádzajú lekárske rady, prevenciu a liečbu.

Picomineral.sk

ReMineralizujte sa! Vysoko vstrebateľné minerály od doktorky Carolyn Dean - RnA ReSet

Aktuality

Tento web používa súbory cookie. Prechádzaním tohto webu vyjadrujete súhlas s ich používaním.